Vă puteți recupera parola folosind butonul „Ați uitat parola?” existent în pagina Autentificare.
Pentru a vă recupera parola, este suficient să indicați corect adresa de e-mail și răspunsul la întrebarea de securitate. Vă rugăm să rețineți că răspunsul întrebării de securitate trebuie introdus exact așa cum l-ați indicat în timpul înregistrării.
Dacă nu vă amintiți răspunsul la întrebarea de Securitate este necesar să contactați Serviciul de Asistență prin e-mail. Din motive de securitate, trebuie să atașați la e-mail o copie scanată sau fotografiată după CI și să precizați următoarele: nume, prenume, adresa, data nașterii și adresa de e-mail, date care au fost utilizate la deschiderea contului de joc. De asemenea copia trebuie să fie color și lizibilă. Toate detaliile CI trebuie să fie clar vizibile.
Stimate client,
Din cauza întreținerii programate în luni, 22 decembrie 2025, între 04:00 și 08:00, acceptarea și decontarea pariurilor pe evenimente sportive vor fi temporar indisponibile.
Casino-ul va funcționa normal.
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente și vă mulțumim pentru înțelegere.