Cum vă putem ajuta?

FAQÎntrebări frecvente

  • Pentru a vă creea un cont de Jucător trebuie să parcurgeți 3 pași foarte simpli:

    • Introduceți adresa de e-mail și parola dorită
    • Completați câmpurile necesare cu datele dvs. personale
    • Selectați întrebarea și răspunsul de siguranță și confirmați că sunteți de acord atât cu Termenii și Condițiile Favbet, cât și cu Politica de Confidențialitate.
  • Da, este necesar. Datele specificate în timpul înregistrării trebuie să corespundă pe deplin cu datele din actul de identitate.

    Datele personale ale titularului contului nu pot fi editate după înregistrare. Verificați cu atenție corectitudinea datelor dvs. personale înainte de a vă confirma înregistrarea. Furnizarea de date personale incorecte poate duce la închiderea contului de joc

    • Nu! Este permis doar un singur cont de joc.
    • Conform Regulementului și Termenilor și Condițiilor cu care dvs ați fost de acord la înregistrarea contului, dacă se găsesc mai multe conturi de jucător având aceeași adresă de email, CNP, număr de telefon etc. atunci toate conturile duplicate vor fi închise.
  • Puteți restabili accesul la contul dvs. contactând Serviciul de Asistență prin e-mail ([email protected]). Din motive de securitate, trebuie să atașați la e-mailul trimis o copie scanată sau fotografiată de CI. Copia trebuie să fie color și lizibilă. Toate detaliile CI trebuie să fie clar vizibile.

  • Da, din motive de securitate și în conformitate cu reglementările în vigoare pentru retragerea fondurilor, este necesar să vă verificați contul de jucător. După introducerea datelor CI în sistem, este necesar să trimiteți o copie color a CI (carte de identitate) la adresa de e-mail a Serviciului de Asistență ([email protected]).

    Când efectuați tranzacții de retragere pentru prima dată, este necesar să introduceți detaliile titularului de cont exact așa cum sunt indicate în documentul de identitate și să trimiteți o copie a cardului în care să fie vizibile primele 6 cifre și ultimile 4 cifre ale cardului, numele titularului și data de expirare a cardului.

  • Retragerea câștigurilor se face prin același mijloc de plată prin care a fost efectuată depunerea. Vă rugăm să rețineți că atunci când efectuați prima tranzacție de retragere este necesar să aveți finalizată procedura de verificare a contului dvs. de joc.

  • Pentru a plasa un pariu pe platforma Favbet.ro trebuie să vă autentificați în contul de joc, să selectați evenimentul/e și pronosticul dorit adaugându-l astfel pe bilet. Apoi, indicați suma și confirmați pariul. Câștigurile sunt transmise în contul dvs. imediat ce evenimentul/e au fost finalizate și validate.

Registration

Înregistrarea contului

  • Pentru a vă creea un cont de Jucător trebuie să parcurgeți 3 pași foarte simpli:

    • Introduceți adresa de e-mail și parola dorită
    • Completați câmpurile necesare cu datele dvs. personale
    • Selectați întrebarea și răspunsul de siguranță și confirmați că sunteți de acord atât cu Termenii și Condițiile Favbet, cât și cu Politica de Confidențialitate.
  • Da, este necesar. Datele specificate în timpul înregistrării trebuie să corespundă pe deplin cu datele din actul de identitate.

    Datele personale ale titularului contului nu pot fi editate după înregistrare. Verificați cu atenție corectitudinea datelor dvs. personale înainte de a vă confirma înregistrarea. Furnizarea de date personale incorecte poate duce la închiderea contului de joc

  • Da, din motive de securitate și în conformitate cu reglementările în vigoare pentru retragerea fondurilor, este necesar să vă verificați contul de jucător. După introducerea datelor CI în sistem, este necesar să trimiteți o copie color a CI (carte de identitate) la adresa de e-mail a Serviciului de Asistență ([email protected]).

    Când efectuați tranzacții de retragere pentru prima dată, este necesar să introduceți detaliile titularului de cont exact așa cum sunt indicate în documentul de identitate și să trimiteți o copie a cardului în care să fie vizibile primele 6 cifre și ultimile 4 cifre ale cardului, numele titularului și data de expirare a cardului.

  • De îndată ce primim documentele dvs, o notificare va fi trimisă la adresa dvs. prin e-mail. Astfel, vă aducem la cunoștință că documentele au fost primite și vor fi acceptate pentru procesare. De regulă, dacă documentele furnizate îndeplinesc cerințele, verificarea contului nu durează mai mult de 48 de ore. Dacă apar întrebări suplimentare în timpul examinării documentelor, verificarea poate dura mai mult.

    • Nu! Este permis doar un singur cont de joc.
    • Conform Regulementului și Termenilor și Condițiilor cu care dvs ați fost de acord la înregistrarea contului, dacă se găsesc mai multe conturi de jucător având aceeași adresă de email, CNP, număr de telefon etc. atunci toate conturile duplicate vor fi închise.
  • Puteți restabili accesul la contul dvs. contactând Serviciul de Asistență prin e-mail ([email protected]). Din motive de securitate, trebuie să atașați la e-mailul trimis o copie scanată sau fotografiată de CI. Copia trebuie să fie color și lizibilă. Toate detaliile CI trebuie să fie clar vizibile.

  • Da. În conformitate cu Regulamentul Favbet este strict interzisă:

    1. Deschiderea unui cont de către o persoană cu vârsta sub 18 ani;
    2. Indicarea datelor cu caracter personal incorecte în timpul înregistrării;
    3. Deschiderea mai multor conturi de joc de către o persoană.
  • Favbet ia în serios confidențialitatea și securitatea informațiilor personale ale clienților.
    Datele jucătorului nu sunt transferate către terți, cu excepția cazurilor prevăzute de lege, cazuri de fraudă evidentă sau pagube materiale pentru companie.

    În același timp, Favbet nu este responsabilă pentru siguranța datelor și pentru accesarea contului în cazul transferului acestor date către terți de către jucătorul însuși.

    Vă recomandăm să utilizați o adresă de e-mail pentru înregistrare, la care aveți acces doar dvs., să alegeți o parolă puternică și o întrebare / răspuns secretă. Nu dezvăluiți niciodată detaliile dvs. de autentificare către terți. Din motive de securitate, de asemenea, nu vă recomandăm să utilizați funcția de completare automată din browserul dvs. pentru a vă accesa contul.

  • După înregistrare, puteți modifica doar parola pentru accesarea contului.

    Datele personale ale titularului contului nu pot fi editate după înregistrare. Verificați cu atenție corectitudinea datelor dvs. personale înainte de a vă confirma înregistrarea. Furnizarea de date personale incorecte poate duce la închiderea contului de joc.

  • Înregistrarea pe site este complet voluntară, complet gratuită și în niciun caz nu vă obligă să efectuați tranzacții de depunere sau să plasați pariuri.

Gaming account

Cont de joc

  • Puteți restabili accesul la contul dvs. contactând Serviciul de Asistență prin e-mail ([email protected]). Din motive de securitate, trebuie să atașați la e-mailul trimis o copie scanată sau fotografiată de CI. Copia trebuie să fie color și lizibilă. Toate detaliile CI trebuie să fie clar vizibile.

  • Vă puteți recupera parola folosind butonul „Ați uitat parola?” existent în pagina Autentificare.

    Pentru a vă recupera parola, este suficient să indicați corect adresa de e-mail și răspunsul la întrebarea de securitate. Vă rugăm să rețineți că răspunsul întrebării de securitate trebuie introdus exact așa cum l-ați indicat în timpul înregistrării.

    Dacă nu vă amintiți răspunsul la întrebarea de Securitate este necesar să contactați Serviciul de Asistență prin e-mail. Din motive de securitate, trebuie să atașați la e-mail o copie scanată sau fotografiată după CI și să precizați următoarele: nume, prenume, adresa, data nașterii și adresa de e-mail, date care au fost utilizate la deschiderea contului de joc. De asemenea copia trebuie să fie color și lizibilă. Toate detaliile CI trebuie să fie clar vizibile.

  • Aceasta este o măsură de securitate care se declanșează după ce introduceți incorect parola de cinci ori.

    Puteți aștepta 24 de ore și apoi puteți încerca să vă recuperați parola folosind butonul „Ați uitat parola?” existent în pagina Autentificare. Pentru a vă recupera parola, este suficient să indicați corect adresa de e-mail și răspunsul la întrebarea dvs. secretă.

    Dacă doriți să restabiliți accesul mai devreme, vă rugăm să trimiteți un e-mail la Serviciul de Asistență în care să explicați situația întâmpinată. Din motive de securitate, trebuie să atașați la e-mail copie scanată sau fotografiată după CI. Copia trebuie să fie color și lizibilă.

  • Adresa de e-mail poate fi schimbată contactând Serviciul de Asistență. Pentru această procedură, vă rugăm ca e-mailul trimis către Serviciul de Asistență să conțină următoarele:

    1. Adresa de e-mail folosită la crearea contului;
    2. Adresă de e-mail nouă și motivul înlocuirii;
    3. Numele complet al titularului contului, adresa de domiciliu si data nasterii;
    4. Copie color a CI;
  • Puteți schimba numărul de telefon în orice moment în contul dvs. personal accesând fila „Profil”, apoi „Date profil”. La ultimul câmp „Date de contact” introduceți noul număr de telefon, după care apăsați butonul „Salvează”.

  • Puteți modifica parola dvs. în orice moment în contul dvs. personal accesând pagina „Profil”, apoi fereastra „Schimbare parolă”.

    Vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

    1. Numărul de caractere trebuie să fie între 6 și 14.
    2. Caracterele permise în parolă: AZ, az, 0-9, _
    3. Nu puteți utiliza caractere speciale :! @ # $% ^ & * ().,?
    4. Este nevoie să completați toate cele 3 câmpuri din această pagină, apoi apăsați butonul „Salvați”.
  • Vă rugăm să rețineți faptul că datele personale ale titularului contului nu pot fi editate după înregistrare.

    Dacă este necesar să vă modificați datele personale, trebuie să vă adresați Serviciului de Asistență, să trimiteți un e-mail în care să explicați situația și să atașați o copie color a CI.

  • În cazul detectării activității suspecte pe cont, vă recomandăm să contactați imediat Serviciul de Asistență pentru a bloca temporar accesul la cont și apoi să modificați datele pentru autentificare.

    Vă recomandăm să utilizați o adresă de e-mail pentru înregistrare, la care aveți acces doar dvs., să alegeți o parolă puternică și o întrebare / răspuns de care să știți doar dvs. Vă sfătuim să nu dezvăluiți niciodată detaliile dvs. de autentificare către terți.

Deposits

Depuneri

  • Puteți să vă alimentați contul în orice moment folosind una dintre variantele existente pe platformă. Astfel, puteți efectua tranzacții de depunere utilizând un card Visa / MasterCard sau portofele electronice Skrill/Neteller etc.

    Soldul din contul dvs de joc este organizat sub formă de portofele virtuale - separate pentru fiecare metodă de depunere. Astfel, puteți utiliza mai multe mijloace de plată simultan și puteți comuta între ele în orice moment.

    Vă rugăm să rețineți că numai cardurile bancare și portofelele electronice care aparțin proprietarului contului de joc pot fi utilizate pentru a efectua tranzacții de depunere și retragere. Utilizarea mijloacelor de plată ale terților (inclusiv membrii familiei) este interzisă.

  • Favbet nu percepe niciun comision pentru depuneri.

  • În primul rând, vă recomandăm să consultați lista portofelelor deja create. Este posibil ca portofelul dorit să fi fost deja adăugat mai devreme.

    Vă rugăm să rețineți că numai cardurile bancare și portofelele electronice care aparțin proprietarului contului de joc pot fi utilizate pentru a efectua tranzacții de depunere și de retragere. Utilizarea mijloacelor de plată ale terților (inclusiv membrii familiei) este interzisă. În cazul în care întâmpinați dificultăți în continuare în a vă creea un portofel, vă rugăm să contactați Serviciul de Asistență ([email protected]).

  • Nu. Pentru a efectua tranzacții de depunere și retragere, pot fi utilizate doar cardurile bancare și portofelele electronice care aparțin proprietarului contului de joc. Utilizarea mijloacelor de plată ale terților (inclusiv membrii familiei) este interzisă.

  • Nu, cardurile în valută nu pot fi folosite pentru a efectua depuneri în contul de joc.

  • De regulă, fondurile sunt transferate în portofel aproape instantaneu după tranzacție. În unele cazuri, tranzacția are loc în decurs de o oră.

    Dacă fondurile sunt debitate din contul de card sau portofel electronic, dar nu au fost transferate în balanta contului de joc, vă recomandăm:

    1. Verificați balanța portofelelor create în contul de joc.
    2. Verificați statusul tranzacției .

    Dacă în decurs de o oră fondurile nu au fost virate în balanța contului și nu au fost returnate în contul cardului, vă rugăm să contactați Serviciul de Asistență.

  • Mizele minime de Depunere sunt:

    1. Prin Visa/Mastercard și transfer bancar miza minimă este de 20 Ron.
    2. Prin Skrill/Neteller si Paysafecard miza minimă este de 20 Ron.

    Mizele maxime de Depunere sunt:

    1. Prin Visa/Mastercard și transfer bancar miza maximă este de 12500 Ron.
    2. Prin Skrill/Neteller și Paysafecard miza maximă este de 12500.

Account verification

Verificarea contului

  • Da, din motive de securitate și în conformitate cu reglementările în vigoare pentru retragerea fondurilor, este necesar să vă verificați contul de jucător. După introducerea datelor CI în sistem, este necesar să trimiteți o copie color a CI (carte de identitate) la adresa de e-mail a Serviciului de Asistență ([email protected]).

    Când efectuați tranzacții de retragere pentru prima dată, este necesar să introduceți detaliile titularului de cont exact așa cum sunt indicate în documentul de identitate și să trimiteți o copie a cardului în care să fie vizibile primele 6 cifre și ultimile 4 cifre ale cardului, numele titularului și data de expirare a cardului.

  • Din motive de securitate și în conformitate cu Termenii și Condițiile site-ului, vă puteți verifica contul de joc în orice moment. De altfel, vă rugăm să rețineți că este important să aveți verificarea contului înainte de a efectua prima retragere sau dacă ați efectuat depuneri ce depășeșc echivalentul a 200 de euro.

  • Da, este necesar. Datele specificate în timpul înregistrării trebuie să corespundă pe deplin cu datele din actul de identitate.

    Datele personale ale titularului contului nu pot fi editate după înregistrare. Verificați cu atenție corectitudinea datelor dvs. personale înainte de a vă confirma înregistrarea. Furnizarea de date personale incorecte poate duce la închiderea contului de joc

  • De îndată ce primim documentele dvs, o notificare va fi trimisă la adresa dvs. prin e-mail. Astfel, vă aducem la cunoștință că documentele au fost primite și vor fi acceptate pentru procesare. De regulă, dacă documentele furnizate îndeplinesc cerințele, verificarea contului nu durează mai mult de 48 de ore. Dacă apar întrebări suplimentare în timpul examinării documentelor, verificarea poate dura mai mult.

  • În conformitate cu Regulamentul Favbet, dacă este necesar, compania poate solicita în orice moment documente suplimentare, indiferent dacă jucătorul a trecut verificarea inițială a contului.

    Lista documentelor suplimentare include (dar nu se limitează la): o fotografie digitală în care jucătorul ține în mână CI/pașaport/permis de conducere/ certificat de naștere/ facturi de utilități/card bancar / extras de card etc.

  • Extrasul bancar trebuie să aibă antetul băncii, să fie semnat de un angajat al băncii și să conțină: numele și detaliile complete de CI ale titularului cardului, numărul cardului, moneda contului. Data emiterii nu trebuie să fie mai veche de 3 luna.

  • Favbet ia în serios confidențialitatea și securitatea informațiilor personale ale clienților.
    Datele jucătorului nu sunt transferate către terți, cu excepția cazurilor prevăzute de lege, cazuri de fraudă evidentă sau pagube materiale pentru companie.

    În același timp, Favbet nu este responsabilă pentru siguranța datelor și pentru accesarea contului în cazul transferului acestor date către terți de către jucătorul însuși.

    Vă recomandăm să utilizați o adresă de e-mail pentru înregistrare, la care aveți acces doar dvs., să alegeți o parolă puternică și o întrebare / răspuns secretă. Nu dezvăluiți niciodată detaliile dvs. de autentificare către terți. Din motive de securitate, de asemenea, nu vă recomandăm să utilizați funcția de completare automată din browserul dvs. pentru a vă accesa contul.

Withdrawal

Alte întrebări

  • Retragerea câștigurilor se face prin același mijloc de plată prin care a fost efectuată depunerea. Vă rugăm să rețineți că atunci când efectuați prima tranzacție de retragere este necesar să aveți finalizată procedura de verificare a contului dvs. de joc.

  • Retragerile sunt procesate de către companie în maxim 72 de ore de la efectuarea acestora. Retragerile procesate de companie vor fi transferate în contul dvs. în cel mult 6 zile lucrătoare din momentul procesării, în funcție de procesatorul de plăți.

  • Nu, din motive de securitate și în conformitate cu Regulamentul de joc, trebuie să vă verificați contul de joc pentru a putea efectua retrageri.

  • Suma minima care poate fi retrasă printr-o tranzacție este de 50 RON și suma maximă care poate fi retrasă printr-o tranzacție este de 9000 RON.

  • Compania nu percepe niciun comision pentru retragerile efectuate de către jucători.

  • Retragerea câștigurilor se face exclusiv către același mijloc de plată din care a fost efectuată depunerea.

    De exemplu, dacă ați făcut o depunere de pe cardul dvs. bancar 123456 **** 1234, atunci tranzacția de retragere poate fi efectuată doar pe acest card bancar. În cazul în care contul corespunzător este închis (cardul este pierdut) fondurile rămase pot fi transferate în soldul unui alt portofel, după care portofelul pentru cardul inactiv va fi blocat. Pentru aceasta este necesară dovada prin care se certifică faptul că dvs ați pierdut respectivul card. În cazul în care contul corespunzător este închis (cardul este remis) fondurile rămase pot fi transferate în soldul unui alt portofel, după care portofelul pentru cardul inactiv va fi blocat.

  • Pentru portofelele din contul dvs. de joc retragerea este posibilă exclusiv în contul de card / portofel din care a fost efectuată depunerea.

  • Nu. Pentru a efectua o depunere și a solicita o tranzacție de retragere, pot fi utilizate doar cardurile bancare și portofelele electronice care aparțin proprietarului contului de joc. Utilizarea mijloacelor de plată ale terților (inclusiv membrii familiei) este interzisă.

  • Vă rugăm să rețineți că, în conformitate cu regulile, în cazul în care depunerile în cont au fost făcute în orice alt scop (în special, în caz de suspiciune de fraudă), Favbet își rezervă dreptul de a recupera de la client toate costurile suportate ca urmare a procesării depozitului său, precum și introducerea unor restricții speciale asupra contului în cazul încălcării regulilor.

    Dacă suma pariurilor efectuate este mai mică de 60% din suma depozitului, restricțiile pot fi aplicate contului și (sau) un comision de la 5% la 10% din sumă poate fi reținut la retragere.

  • Dacă solicitarea dvs. de retragere este anulată de companie, vă recomandăm să verificați e-mailul care este atribuit contului de joc. În majoritatea cazurilor, anularea unei comenzi înseamnă că anumite documente trebuie prezentate pentru verificări ulterioare.

    Dacă nu ați primit o notificare de la companie (verificați și folderul Spam), vă rugăm să contactați Serviciul de Asistență pentru a clarifica motivele.

Ставки

Pariuri

  • Pentru a plasa un pariu pe platforma Favbet.ro trebuie să vă autentificați în contul de joc, să selectați evenimentul/e și pronosticul dorit adaugându-l astfel pe bilet. Apoi, indicați suma și confirmați pariul. Câștigurile sunt transmise în contul dvs. imediat ce evenimentul/e au fost finalizate și validate.

  • Evenimentele prematch sunt evenimente pe care se pot plasa pariuri până la începerea acestora.

    Evenimentele de tip LIVE sunt evenimente pe care se pot plasa pariuri în timpul desfășurării acestora, iar cotele fluctuează în funcție de desfășurarea meciului.

  • Pariul simplu reprezintă pariul plasat pe un singur eveniment prematch sau LIVE.

    Pariul multiplu implică selectarea mai multor evenimente și înscrierea lor pe același bilet.

    Pariul sistem implică selectarea din ofertă a mai multor evenimente (minim 3(trei), maxim 15(cincisprezece)) pentru care alegeți numărul minim de pronosticuri care trebuie să fie indicate corect pentru ca biletul să fie declarat câștigator.

  • Implică selectarea din ofertă a mai multor evenimente (minim 3(trei), maxim 15(cincisprezece)) pentru care Jucătorul alege numărul minim de pronosticuri care trebuie să fie indicate corect pentru ca biletul să fie declarat câștigător. Numărul de variante se determină matematic după formula combinărilor de 'n' luate cate 'k'.

    Exemplu: dvs. pariați pe 5 meciuri și alegeți să jucați biletul de tip SISTEM 4/5. Conform formulei combinărilor de “n” luate câte “k”, dvs. ați pariat pe 5 combinații. Dacă presupunem că cele cinci meciuri au cotele c1, c2, c3, c4, c5, iar miza plasată pe bilet este în valoare de 5 Ron înseamnă că dvs. ați pariat pe o combinație 5 Ron/ 5 variante = 1 Ron (miza pe combinație). Astfel, cele 5 variante vor fi:

    • C2*C3*C4*C5*1 (miza pe combinație) = Câștig 1
    • C1*C3*C4*C5*1 (miza pe combinație) = Câștig 2
    • C1*C2*C4*C5*1 (miza pe combinație) = Câștig 3
    • C1*C2*C3*C5*1 (miza pe combinație) = Câștig 4
    • C1*C2*C3*C4*1 (miza pe combinație) = Câștig 5

    Dacă indicați toate pronosticurile corect și nu aveți nicio cotă de 1, atunci veți atinge câștigul potențial maxim: Câștig 1+ Câștig 2+ Câștig 3+ Câștig 4+ Câștig 5.

    Dacă veți pierde un meci, atunci veți câștiga 4(k) / 4 (numărul pronosticurilor corect indicate) = 1 variantă câștigătoare.

    Dacă veți pierde 2 meciuri, atunci biletul va fi necâştigator.

  • Da, puteți plasa pe același bilet și pariuri de tip LIVE, precum și pariuri prematch.

  • Miza minimă pentru un singur bilet, este de 1 Ron.

    Miza minimă pentru pariul sistem este pentru fiecare combinație de 0.01 Ron.

  • Pariurile efectuate pe platforma www.favbet.ro nu pot fi anulate. Vă sfătuim ca înainte de a plasa un pariu pe platforma www.favbet.ro să vă asigurați că parametrii pariului sunt corecți.

Bet settlement

Calculul pariurilor

  • De regulă, pariurile live sunt validate imediat după terminarea evenimentului. În unele cazuri, validarea poate dura chiar și până la 20 de minute sau mai mult.

  • De regulă, evenimentele prematch sunt validate după încheierea efectivă a unui eveniment, imediat după primirea informațiilor din surse oficiale.

  • Validarea rezultatelor poate fi întârziată din mai multe motive:

    • lipsa de informații sau rezultate ambigue pe surse oficiale;
    • evenimentul nu a avut loc, a fost întrerupt sau reprogramat;
    • în caz de forță majoră sau din motive tehnice etc.

    Indiferent de motiv, vom calcula toate pariurile și câștigurile cât mai repede posibil.

  • Vă rugăm să rețineți că pariurile sunt calculate pe baza informațiilor din surse oficiale: site-uri web oficiale ale cluburilor sportive, federațiilor și altor organizații sportive.

    În cazul în care, conform surselor oficiale, rezultatele evenimentelor sunt deja cunoscute, iar pariul nu a fost încă calculat, puteți contacta oricând Serviciul de Asistență.

    Site-urile companiilor de pariuri, resursele de informații sportive și site-urile de știri nu sunt surse oficiale și nu sunt acceptate ca surse oficiale.

  • În situaţia în care un eveniment este amânat printr-o decizie oficială şi nu se rejoacă în termen de 24 de ore de la începutul programat al evenimentului respectiv, toate pariurile vor primi cota 1.0.

    În situaţia în care un eveniment este abandonat înainte de a începe sau chiar în cursul desfăşurării pentru că una dintre echipe nu se prezintă la start sau părăseşte terenul, toate pariurile nefinalizate până la momentul abandonului vor primi cota 1.0.

    Aceeaşi situaţie şi pentru evenimentele întrerupte oficial în cursul desfăşurării lor datorită eliminărilor mai multor jucători când, conform regulamentului, o echipă nu mai poate continua partida.

    Dacă un meci este anulat, toate pariurile pe acel eveniment vor fi declarate nule (cota 1).

  • Miza minimă pentru un singur bilet, este de 1 Ron.

    Miza minimă pentru pariul sistem este pentru fiecare combinație de 0.01 Ron.

Казино Казино Live

Casino / Casino Live

  • Oferim posibilitatea de a vă familiariza cu jocurile gratuit și fără înregistrare în versiunile demo ale sloturilor. Cu toate acestea, pentru a juca pe bani reali, trebuie să vă înregistrați pe site.

  • Este posibil să nu aveți suficiente fonduri în sold pentru a juca.

    În Lobby Live Casino, înainte de a alege o masă, puteți vedea pariurile minime și maxime pentru aceasta. Jocul de la fiecare masă este disponibil numai dacă există o sumă suficientă în cont.

  • Da, este posibil. În secțiunea Istoric a contului dvs puteți vedea istoricul atât pentru pariuri sportive, cât și pentru casino. Astfel, vă rugăm să accesați Contul dvs de joc, apoi pagina Istoric și fila Casino.

    Selectați perioada pentru care doriți să vedeți istoricul și așteptați ca pagina să se actualizeze.

  • Orice client Favbet poate primi rotiri gratuite sau alte bonusuri dacă este activ pe site și participă la promoții. Lista promoțiilor curente poate fi găsită întotdeauna pe pagina „Promoții”.

    Bonusurile primite sunt afișate în secțiunea „Bonusuri” a contului dvs. personal, indicând condițiile și perioada de valabilitate.

load